Monday, January 24, 2005

050123 - den devaty

Tento den travime, jak se ostatne dalo cekat, v pokoji nad hospodou. Vstavame az v 10.30, ve spacaku teplicko, celou noc jsem ho mel rozepnuty i kdyz se tu v noci netopi. Paja vyleza prvni, odvazna holcicka. Pak i Peta, toho ale cosi zene na zachod. Ja jsem posledni. Pripravujeme snidani ze zbytku vcerejsi hostiny. Zapomnel jsem vcera napsat, ze vzorny pan P privezl nejen jidlo a piti, ale i kelimky, ubrousky a hroznovy cukr. Po snidani kourime, dnes bude computerovy den - nejdriv koukame, ze GPS porad jeste hnije v Parizi. FedEx boduje :). Ten vcerejsi film se jmenoval "Klan letajicich dyk" (House of flying daggers). Moc pekny. Paja jde rychtovat Palma, ja pisu prvni zapisky za dnesni den. Paja sakruje jak namornik - gprs t-mobile jede jak kdyz s... a b.... A navic krka, fuj ;). Peta zase foti, zkousi makro na mrtve mouse na zaclone. Nikon na ni nemuze zafokusovat. Venku snezi, od vcerejska napadla pekna duchna. Peta zaleza do postele a dela zvuky. Nejdriv kocicku, pak zbije
cku, vrtacku, kompresor, mouchu, leteckou srazku, vrtulnik, zabu a kacenku. Kral Bramoroveho lidu se tise hihna zpod duchny. Pojmenovava zde pritomne - Moucha Klotylda a komar Kazimir. Paja doresi problem s klavesnici a cestinou u Palma, uz je zase jedna, dole otevira hospoda, jdeme na kafe a hrat karty. Venku snezi. Paja nas zuli. Peta je Erteple alebrz "Konig des Erteple volke". Zjistuji, ze kapacita me kratkodobe pameti jsou asi 2 vteriny. A i to jen vyjimecne. Hrajeme do 100 bodu. V pul treti jsme na necele padesatce. Peta se stava docasne Kabalistou. Paja se nipe v Palmu. Vsimame si, ze se uz zacina prodluzovat den - driv byla tma v pet, dnes se jeste da koukat do sesti. Zjistil jsem dalsi ulomeny kus plastu na psionu (packa co drzi zamceny kryt zalozni baterky - ty plasty teda ukrutne starnou!), ale bohuzel nemame uz zadne vterinove lepidlo. Poslednim zbytkem jsem dnes Paje prilepil vnitrky camelek. Vtipne je, ze Peta si privezl fungl nove camelky taky - ma cerne jako
ja, pouze pod novou znackou camel active a misto velblouda tam ma velky C (a taky vypadaji podstatne lepe nez ty moje tri roky stare slupky). V hospode dnes zase nemaji nic k jidlu. Seri se, klabosime, pijeme caje. Peta pomalu planuje cestu domu. Jeste nam z mapy cz vytahuje seznam hotelu v nasem smeru na Zeleznou Rudu. Exportujeme do txt a posilame do psiona. Poslouchame zbytek novych nahravek Alzheimeru. Bali se. Louceni, odchazi nase vlakno do civilizace. Zamavame mu a je fuc. Paja ma ted novy batoh, mame jidlo na snidani, gps je porad ve francii, asi to FedEx opravdu nekde popletl. V noci mi doslo, ze spacak Extreme od Rock Empire je pro me moc uzky (je zuzen z duvodu uspory objemu). Jdeme se koupat, je tu prijemna kouplna (na pomery 80Kc/den). Lezeme do pelechu, cteme si. Ja docitam Stroj casu od Wellse, Paja McBaina - Brokovnici. Ted jde na Vdovy a ja na Noc kouzel zbavena. Honi nas mlsna. Je pul osme vecer, zitra rano pokracujeme po modre dal - smerem na Kasejovice.
Boty asi namazeme rano, mame malo vazeliny. Nas pokoj vypada jak po vybuchu - vsude spousty rozkramarenych kramu. Trosku serfuju po netu, pisu dennik, maily. V jednu rano docitame, jdeme chrupkat a mys zacina sve hody... (pokracovani priste)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

TOPlist